U bent hier: Home » Branches » IT oplossingen voor de zorgsector » Amyyon CRM in de Zorg

Amyyon CRM in de Zorg

Als zorginstelling heeft u iedere dag met mensen en organisaties te maken. Deze mensen zijn op de één of andere manier afhankelijk van u, maar ook u bent afhankelijk van deze persoon en/ of organisatie. Met de privatisering van de zorg, de verminderde AWBZ gelden en nieuwe wetten, zoals de WMO, zult u nog meer cliënt- klantgericht moeten gaan werken. En uw cliënt-klant voelt zich alleen maar beter “verzorgd”!

Met Amyyon Zorg haalt u een volledig relatiebeheer softwareprogramma in huis. Hiermee kunt u als dienstverlenende/ facilitaire organisatie in en voor de zorg beter en eenduidig organisatie -en persoonsgegevens vastleggen. Naast NAW gegevens legt u bijvoorbeeld de contacten, afspraken en documenten vast die u met uw relatie heeft. Op deze manier krijgt u een compleet beeld van uw relatie, vastgelegd in het elektronische klantdossier, waardoor klantgericht werken eenvoudig wordt.

Naast brieven wordt tegenwoordig ook veel email gestuurd. Geen probleem vanuit Amyyon Zorg. Wij koppelen standaard met een aantal e-mailprogramma’s waaronder Microsoft Outlook. Onze collectieve email functionaliteit maakt het mogelijk veel mensen tegelijk te bereiken met bijvoorbeeld een elektronische nieuwsbrief of het versturen van notulen via email.

Zorgaanbieders, cliënten en vrijwilligers; ze kunnen niet zonder elkaar. Welke rol kan onze software spelen om de brug te verstevigen die iedereen verbindt? Amyyon CRM in de Zorg biedt u de oplossing voor de vele aspecten van vrijwilligerscoördinatie.

Werving en Selectie
Vanaf het moment dat u op zoek bent naar geschikte vrijwilligers kan Amyyon CRM in de Zorg u hierbij ondersteunen. Zowel voor het organiseren van informatiebijeenkomsten, het verstrekken van informatie tot het plannen van kennismaking- en screeninggesprekken. Dit kan gelijk aan Outlook worden gekoppeld, zodat u een overzicht heeft van uw afspraken en zo niets hoeft te missen.

Beheer
Het beheer van alle persoonlijke gegevens vindt centraal plaats, waardoor er geen kans is op dubbele gegevens. Het is mogelijk dat meerdere personen deze informatie kunnen benaderen en bijwerken, zodat er altijd beschikking is over de meest recente en accurate informatie. Door de effectieve integratie met Microsoft Office is het onderhouden van documenten, spreadsheets en agendabeheer voor iedereen herkenbaar en daardoor zeer gebruiksvriendelijk. Dus geen verloren tijd meer met het zoeken naar de juiste gegevens, maar tijd en aandacht kunnen besteden aan waar het om draait; de juiste communicatie met de (toekomstige)vrijwilliger.

Matching
Bij het vinden van een geschikte vrijwilliger voor de cliënt is het belangrijk dat er rekening wordt gehouden met voorkeuren en wensen. Matching gebeurd op basis van kenmerken, eigenschappen en voorkeuren van zowel de vrijwilliger als de cliënt, zodat de meest geschikte matching gemaakt kan worden.

Deskundigheid waarborgen
Het contact onderhouden met uw vrijwilligers is erg belangrijk om de deskundigheid te kunnen waarborgen;  Is er behoefte aan begeleiding of opleiding? Of zijn er problemen? Met Amyyon CRM kunt u dit allemaal coördineren en waar nodig contactmomenten inplannen met uw vrijwilligers. Dit kan persoonlijk, telefonisch of per email.

Groepsactiviteiten
Als u als zorgaanbieder ook een breed scala aan activiteiten en ontspanning voor in- en externe cliënten aanbiedt, dan spelen vrijwilligers hierin vaak ook een belangrijke rol. Zij nemen hierin een groot deel van de begeleiding voor hun rekening. Om ervoor te zorgen dat alle activiteiten voldoende begeleiders hebben bieden we de mogelijkheid dat de vrijwilligers zich in kunnen schrijven voor de activiteit van hun keuze.

Als alle activiteiten gepland zijn ontstaat er een up-to-date overzicht of er voldoende begeleiders aanwezig zijn voor de activiteiten. Als dit niet het geval is kan er snel gehandeld worden. De aangemelde begeleiders kunnen per brief of email een bevestiging van deelname ontvangen. Zo is iedereen goed op de hoogte.

  • RSS
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • Twitter