Functieomschrijving
Met het team beheer en onderhoud je systemen. Je neemt deel aan ICT-projecten bij Amyyon en haar klanten. Na het afronden van de projecten ben je samen met je collega’s de verantwoordelijke om dit verder te beheren. Naast deze projecten beheer je het complexe productie- en testplatform van Amyyon en assisteer je de consultants en servicedesk medewerkers van de verschillende productgroepen bij systeemtechnische vragen/ uitdagingen.

Functie eisen:
- Je hebt passie voor ICT.
- Je bent een ICT-troubleshooter in hart en nieren.
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als ICT-professional.
- Je hebt ervaring met Windows 10 en hoger, Windows Server 2016 en hoger, Remote Desktoptechnieken, IIS-technieken, Microsoft Office suite en virtualisatie technieken zoals VMWare vSphere en Hyper-V.
- Je hebt ervaring met Microsoft Exchange 2016 en hoger, Active Directory, Microsoft SQL, HP storage, beveiliging (viruscanners, firewalls, back-up, etc).
- Je hebt ervaring met complexe ICT-projecten.
- Je hebt diepgaande kennis omtrent netwerken (o.a. TCP/IP, routering, routers, firewalls, beveiliging, etc.).
- Je hebt een flexibele werkhouding en kunt goed werken onder druk.
- Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.
- Je bent communicatief vaardig.
- Je beschikt over een rijbewijs B.
Welke persoonlijke eigenschappen heb je?
Een collegiale en positieve instelling waardoor je altijd op zoek gaat om een oplossing te vinden.
Wie zijn wij
Amyyon is een nuchtere organisatie waar enthousiaste en gedreven professionals werken. Met onze meer dan 25 jaar ervaring leveren wij passende ICT-oplossingen aan onze klanten in de profit- en non-profitsector. Amyyon ontwikkelt en implementeert software op het gebied van CRM en Food Management. Wij helpen organisaties klantgerichter, efficiënter en/of winstgevender te werken door op een effectieve manier software te implementeren. Effectief software implementeren betekent in onze visie niet alleen het implementeren van een softwarepakket, maar vraagt juist veel aandacht voor werknemers en hun werkprocessen. Daarnaast leveren we diensten op het gebied van technisch beheer. Voor de groei die we daarin doormaken zijn we op zoek naar een collega die ons team komt versterken.
Wat bieden wij?
- Een afwisselende en boeiende baan in een dynamische omgeving.
- Omvang van de functie: minimaal 32 uur
- Goede arbeidsvoorwaarden.
Lijkt het je leuk om bij ons te werken?
Dan ontvangen we graag een brief van je waaruit dit blijkt + je CV. Stuur deze naar Amyyon, Rozenburglaan 3, 9727 DL Groningen, t.a.v. Linda Bolhuis, of mail naar l.bolhuis@amyyon.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Afbeelding rond: Rawpixel 665399 Unsplash
Afbeelding in tekst: Studio-republivk-fotKKqWNMQ4 – Unsplash