AMYYON SOFTWARE – ALLES ONDER CONTROLE

AMYYON CRM
Want alles hangt met iedereen samen
Amyyon CRM is het Zwitsers zakmes onder onze oplossingen. Wie, wanneer, wat, waar? Amyyon CRM geeft voor elk denkbaar project of proces alle antwoorden in samenhang. lees meer

AMYYON FOOD MANAGEMENT
Want alles hangt met iedereen samen
Het hele proces in één systeem: alle logistieke, administratieve en financiële processen rond voeding managen en monitoren, van inkoop tot bereiding tot uitserveren. lees meer

AMYYON P·O·S
Want alles hangt met iedereen samen
Geen gedoe meer met betalen: afrekenen met smart cards; intelligente koppeling met financieel systeem. Registratie van cliëntspecifieke informatie.
lees meer
De Amyyon professional:
“Bel ons, we zijn goed in oplossingen”



AMYYON CRM – DE
TOEPASSINGEN ZIJN
ONBEPERKT
Amyyon CRM is een customer relationship managementsysteem.
In welke branche u ook actief bent, informatie over betrokkenen is essentieel voor uw bedrijfsprocessen. Amyyon CRM ondersteunt
deze op een intelligente manier.
Specifieke producten worden al geleverd voor deze branches:
CRM ZORG
CRM OPLEIDERS
CRM OVERHEID
CRM O.V.



BESTELLEN, BEREIDEN,
BEDIENEN EN BETALEN
AMYYON FOOD MANAGEMENT
Voor zorginstellingen, ziekenhuizen en commerciële cateraars
DRIE MAALTIJDEN PER DAG, 365 DAGEN PER JAAR. U weet wat daarbij komt kijken. Het zijn complexe processen. Met Amyyon Food Management kunt u ze managen en monitoren: het bestellen, de distributie, de facturering, de inkoop en meer. Bestellen en betalen in het restaurant en de winkel worden gemakkelijk, voor zowel de cliënt/patiënt als het personeel. Amyyon Food Management is een flexibel systeem met een modulaire opbouw.
XL FOOD BACKOFFICE is de kern van Amyyon Food Management. Het is geschikt voor individuele maaltijden, bulkmaaltijden, Meals on Wheels en à la carte. De processen in en om de keuken worden hier vastgelegd en geregeld, zoals: inkoop, planning, menucyclus, cliënt/patiëntgegevens, distributie en facturering.
XL FOOD CATERING is de oplossing voor maaltijdverstrekking in het restaurant of aan het bed. Het Meals-on-Wheels voedingsconcept wordt volledig ondersteund. De software maakt prognoses voor een scherpe inkoop, op basis van verbruik.
FOODONLINE. Online maaltijden kiezen en bestellen met een tablet of pc. Door patiënten of bewoners, maar ook cliënten buiten de instelling, of voor groepen. Aantrekkelijke presentatie met foto’s en extra informatie.
XL FOOD DIGITAAL INKOPEN. Ingrediënten en maaltijdcomponenten bestellen gaat nu heel snel. U ziet steeds het actuele aanbod van de leverancier. Als u de receptuur invoert wordt alles automatisch uitgerekend en is de bestelling klaar.
XL FOOD FACILITEITENBEHEER is de module om alle (werk)afspraken rondom voeding vast te leggen en te managen. Maar het is ook geschikt voor allerlei niet-foodgerelateerde zaken. Zoals reservering van ruimten en werkzaamheden voor de technische dienst. Inclusief opdrachtbevestigingen en facturering.
AMYYON P·O·S (Point Of Sale) (Point Of Sale) is een kassasysteem voor uw restaurant, winkel of bij de receptie. De integratie met XL Food Backoffice levert veel administratieve tijdwinst op. Zie ook de beschrijving van Amyyon P·O·S hieronder.
Kortom, AMYYON FOOD MANAGEMENT is een veelzijdig systeem, dat naar uw wensen kan worden ingericht.
Er zijn koppelingen met uw andere software mogelijk, zoals een financieel systeem, uw ZIS of het ECD.



AMYYON P·O·S: DE KASSA
DIE UW KLANT (HER)KENT
AMYYON POINT OF SALE
Een slim kassasysteem voor het restaurant en de winkel
GEEN GEDOE MET GELD. De klanten van uw restaurant of winkel hebben soms net wat meer aandacht nodig. Daarom is het fijn dat Amyyon P·O·S de medewerker alle gedoe rond geld en betaling uit handen neemt. Betalen binnen de instelling wordt met Amyyon P·O·S heel makkelijk. In het restaurant, in de winkel, maar ook voor de kapper of de pedicure.
De voordelen:
- veilig, want geen of minder cash geld in omloop.
- veilig, want persoonlijk – dat voorkomt misbruik.
- administratie van de financiële transacties.
AMYYON P·O·S ‘KENT’ UW KLANT, met zijn of haar speciale dieetwensen bijvoorbeeld. Of de kortingsregeling voor medewerkers. Of de budgetruimte van uw cliënt.
BETAALMETHODES. Op rekening, via automatische incasso, contant of met de digitale portemonnee (persoonlijke smartcard).
EXTRA MOGELIJKHEDEN:
- bestellingen opnemen via tablet of pda.
- barcodes scannen.
- menu’s printen.
- verbruiksprognoses voor economisch inkopen.
- betalen met een persoonlijke smartcard.
KOPPELINGEN met het financieel systeem en het zorgsysteem.
