Servicedesk

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en te kunnen ondersteunen waar nodig, vind je in dit gedeelte van onze website alle benodigde informatie omtrent updates, remote assistentie, contactinformatie en meer.

Heb je vragen over onze software, trainingen of consultancy? Stuur dan een email naar info@amyyon.nl, of vul het contactformulier in.

Wil je liever telefonisch contact? Bel dan ons algemene nummer +31 50 - 311 56 86.

Klik hier voor ons meldingen portaal!

Klik hier voor het downloaden van teamviewer!

Afwezig
In verband met feestdagen zijn het kantoor en de servicedesken niet bereikbaar op de volgende data:

  • 25 en 26 december 2023
  • 1 januari 2024
  • 1 april 2024
  • 9 mei 2024
  • 20 mei 2024
  • 25 en 26 december 2024


Als je gebruikersvragen hebt over één van onze applicaties of een vraag voor ICT Beheer neem dan contact op met de desbetreffende servicedesk.

Food: servicedeskfood@amyyon.nl  +31 50 305 15 15 
CRM:servicedeskcrm@amyyon.nl+31 50 305 15 25
ICT Beheer:ictsupport@amyyon.nl +31 50 305 15 35 

Het komt voor dat de lijn bezet is. In die gevallen kom je uit bij de receptie (algemene nummer). Daar zal een terugbel-verzoek worden aangemaakt.

Teamviewer

Teamviewer