Ontdek Amyyon CRM: Jouw oplossing voor efficiënt klantrelatiebeheer

In de wereld van vandaag, waar klanttevredenheid centraal staat, is het hebben van een effectief CRM systeem geen luxe, maar een noodzaak. Gelukkig biedt Amyyon CRM de perfecte oplossing voor deze uitdaging. Of je nu een MKB, een groter bedrijf, of een organisatie bent die op zoek is naar CRM-oplossingen, Amyyon CRM is een eenvoudig, gebruiksvriendelijk en krachtig CRM-pakket dat specifiek is ontworpen om jouw klantgerichte processen te stroomlijnen.

Onze kracht ligt niet alleen bij ons gebruiksvriendelijke en flexibele CRM-pakket, maar juist bij onze implementatie ervan. We denken samen met jou na over je bedrijfsprocessen, interne communicatie en externe communicatie, en zorgen ervoor dat het CRM-pakket volledig op jouw bedrijf en processen is ingericht. Met slimme automatiseringen, een 360 graden beeld van je (klant)relaties en een standaardisering van de interne processen helpen wij jouw bedrijf efficiënter en productiever te maken.

Wil je meer weten over de mogelijkheden van Amyyon voor jouw bedrijf? Vraag geheel vrijblijvend een adviesgesprek met ons aan.

Adviesgesprek aanvragen

Waarom kies jij voor een CRM systeem van Amyyon?

  • Je bent op zoek naar een pragmatische oplossing voor jouw processen, workflow management en standaardisatie van interne en externe communicatie;
  • Je wilt graag een gebruiksvriendelijk en eenvoudig CRM systeem, volledig ingericht op de bestaande bedrijfsprocessen en workflows;
  • Je bent niet op zoek naar een standaard “13-in-een-dozijn”-klantenbeheersysteem, maar wilt ook niet de hoofdprijs betalen voor een volledig op maat gemaakt CRM-oplossing;
  • Je wilt een pro-actieve, transparante IT-partner met een hoog servicelevel en één aanspreekpunt voor al je IT-gerelateerde vragen.

Klantcase: Amyyon en GVB maken reizen in Amsterdam flexibel

Eén miljoen klanten. Elke dag weer. Zo veel mensen maken in en rond Amsterdam dagelijks gebruik van bus, tram, metro of veerpont. GVB, de openbaar vervoerder van Amsterdam, brengt al deze reizigers van A naar B. Het Groningse softwarebedrijf Amyyon zullen de meesten van hen niet kennen. Maar door onze maatwerkproducten kunnen klanten van GVB nu online een OV-abonnement afsluiten. En binnenkort is er GVB Flex, een kortingsabonnement waarmee je zonder saldo kunt reizen. Wij spraken met Distributiemanager en product owner Ron de Groot en manager verkoop & service Inge Keur van GVB over het maatwerk van Amyyon. 

zwarte balk

Voor iedere uitdaging biedt Amyyon CRM een oplossing

Met welke uitdaging mogen wij je helpen?

Relatiebeheer

Lees meer

Beheer gemakkelijk al je relaties, zoals klanten, leveranciers en leads. Door alle gegevens op één centrale database te verzamelen, krijg je een 360 graden beeld van jouw relaties.

Offertes en orders

Lees meer

Offertes en orders maak je met enkele drukken op de knop, want jouw CRM systeem heeft al jouw producten en diensten al paraat. Bovendien komen de uitgaande documenten direct in jouw huisstijl te staan.

Integratie met
MS Outlook

Lees meer

Dankzij onze handige integratie met Microsoft Office 365 kun je van een e-mail direct een melding of activiteit maken. Op die manier heb jij alle communicatie onder één slim CRM systeem en is jouw communicatie ook inzichtelijk voor jouw medewerkers of collega’s - als je dat wilt.

Servicedesk

Lees meer

Nemen je medewerkers tickets, klachten, assistentieverzoeken of andere meldingen aan? Met de CRM-module ‘Servicedesk’ handelen jouw medewerkers gemakkelijk tickets af, dankzij het toevoegen van prioriteiten en geautomatiseerde bewaking.

Tijdschrijven

Lees meer

Werken jij en jouw medewerkers op basis van nacalculatie? Met onze CRM-module ‘Tijdschrijven’ kun je gemakkelijk je urenregistratie toevoegen aan de juiste klant. Op die manier bespaar je tijd bij het versturen van facturen.

Instellingen

Lees meer

Voor het wijzigen van belangrijke instellingen ben je niet afhankelijk van ons als jouw IT-partner. Je kunt zelf aanpassingen doen om het CRM-pakket naar jouw eigen hand te zetten. En mis je toch specifieke instellingen of mogelijkheden? Maatwerk is voor Amyyon geen enkel probleem. We denken hier graag met je mee.

Documentenbeheer

Lees meer

Met het documentenbeheer kun je alle relevante documenten en e-mails (zowel inkomend als uitgaand) vastleggen bij de desbetreffende relatie. Op die manier bouw je een digitaal dossier op en kunnen jij en je werknemers de belangrijke documenten altijd raadplegen.

Trainingen

Lees meer

Speciaal voor opleidingsinstituten en cursuscentra hebben we de CRM-module ‘Trainingen’ ontwikkeld. Zo beheer je de beschikbaarheid van docenten, kun je faciliteiten reserveren, inschrijvingen beheren, uitgaande communicatie naar cursisten en docenten verzenden, aanwezigheid van cursisten registreren en meer.

Meertalig

Lees meer

Standaard is ons CRM systeem in het Nederlands, Engels, Duits en Frans in te stellen. Wil je een andere taal toevoegen aan jouw CRM-systeem? Dat is geen enkel probleem.

Opportunities

Lees meer

Je leads bevinden zich in verschillende fasen van het worden van een klant. Met de opportunities module heb je in één overzicht duidelijk welke lead zich in welke fase bevindt, wat de scoringskans is en wie de verantwoordelijke medewerker is.

Rapportages

Lees meer

Meten is weten! Daarom bevat onze CRM-module ‘Rapportages’ een aantal standaard rapporten die je kunt gebruiken voor jouw bedrijfsvoering. We bieden echter diverse mogelijkheden om rapportages volledig aan de hand van jouw wensen samen te stellen. Hierin denken we graag met je mee.

Activiteiten

Lees meer

Je kunt alle contactmomenten vastleggen die je hebt met jouw relatie. Dat kan een gespreksverslag zijn van een locatiebezoek, maar ook een telefoontje, de ontvangst van een e-mail of een toegezonden document of het vastleggen van een afspraak.

Amyyon CRM, de CRM-oplossing afgestemd op jouw bedrijf of sector

Geen enkel bedrijf is hetzelfde. Processen, workflows, interne communicatie, externe communicatie en voorkeuren verschillen simpelweg per organisatie. Daarom stemmen we jouw CRM systeem volledig af op jouw bedrijf.

Een CRM moet natuurlijk aan verschillende eisen voldoen. Je wilt een centrale klantendatabase, waar jij en je medewerkers gemakkelijk klantgegevens kunnen toevoegen, opvragen en gebruiken. Amyyon CRM biedt de mogelijkheid om jouw klantgegevens op een eenvoudige manier op te slaan. Denk hierbij aan contactgegevens, communicatiegeschiedenis, documenten, klantvoorkeuren en andere relevante gegevens. Of het nu gaat om communicatie per e-mail, telefoon of een ander kanaal: Door deze gegevens op één plaats te verzamelen, krijg jij een 360 graden beeld van jouw klanten en kun jij jouw interacties beter beheren.

Daarnaast biedt Amyyon CRM ook functionaliteiten voor het beheren van processen zoals klantondersteuning, inschrijvingen voor bijvoorbeeld opleidingen, dossierbeheer en ticketing. Op die manier kunnen jouw werknemers snel en efficiënt klantvragen en -verzoeken afhandelen. Het systeem automatiseert ook workflows, waardoor de productiviteit wordt verhoogd en de responstijd wordt verkort.

Bovendien ondersteunt Amyyon CRM bedrijven bij het plannen en beheren van taken en agenda's. Jouw werknemers kunnen deadlines instellen, herinneringen ontvangen en taken toewijzen aan andere collegas of specifieke teamleden. Dit helpt jou bij het organiseren van werkstromen en zorgt ervoor dat belangrijke taken en afspraken niet over het hoofd worden gezien.

Een ander waardevol aspect van Amyyon CRM is de rapportage- en analysefunctionaliteit. Ons CRM systeem genereert gedetailleerde rapporten over verschillende aspecten van de bedrijfsprocessen, zoals responstijden van activiteiten en ticketstatistieken. Deze inzichten stellen bedrijven in staat om de prestaties te meten, zwakke punten te identificeren en verbeteringen door te voeren en kunnen tevens geëxporteerd worden naar een externe BI (Business Intelligence) tool. Amyyon CRM is flexibel en kan worden aangepast aan de specifieke behoeften van jouw organisatie. Het biedt aanpasbare modules en functies, zodat bedrijven en organisaties het systeem kunnen afstemmen op hun unieke bedrijfsprocessen en workflows. Wij zijn daarnaast gespecialiseerd in (maar niet beperkt tot) CRM systemen binnen diverse branches, waaronder de zorg, opleiders, overheid, non-profit en openbaar vervoerders.

We bieden nog meer oplossingen aan

Ben je (ook) op zoek naar een andere oplossing? Amyyon biedt naast CRM-systemen ook ICT Beheer en Food Management systemen aan. Wil je hier meer over weten? Lees dan snel verder of neem contact met ons op.

zwarte balk