

AMYYON CRM –
DE TOEPASSINGEN
Met Amyyon CRM als basis zijn al heel wat specifieke producten geleverd. Ook voor uw organisatie kan Amyyon die ontwikkelen.

CRM ZORG
Gegevens van alle betrokkenen bij de zorg in één overzichtelijk systeem. Alle afspraken en acties gedocumenteerd. lees meer

CRM OPLEIDERS
Deelnemerslijsten per training en beschikbaarheid van trainers; presentielijsten. lees meer

CRM OVERHEID
Voor (gemeentelijke) overheden die het ‘eenloket’-beleid vorm willen geven. lees meer

CRM OV
Aan de ‘achterkant’ van het dagelijks openbaar vervoer verlopen complexe processen. Met Amyyon CRM OV houdt u het overzicht over alle serviceprocessen, betalingen en klachtafhandeling. lees meer

CRM VOOR UW ORGANISATIE
Overal waar processen complexer worden, waar er veel betrokkenen zijn, groeit de behoefte aan overzicht en efficiënte sturing.
Amyyon CRM-oplossingen zijn daarvoor gebouwd. Dus ook voor uw organisatie.
Amyyon CRM wordt o.a. gebruikt door: CRV Arnhem
“Anne Bosma:
Er is zoveel mogelijk binnen Amyyon software, dit gaat verder dan gewoon CRM”



ZORG IS MENSENWERK
AMYYON CRM ZORG
Zorgeloze zorg door inzicht in het proces
Rond elke cliënt is een heel netwerk van betrokkenen actief. Van professional tot vrijwilliger. Alle gegevens van deze relaties hebt u onder handbereik met Amyyon CRM Zorg. U overziet dat netwerk, u weet wat er gebeurt en wat er moet gebeuren. Door wie en wanneer. Ook van uw zakelijke relaties, zoals de gemeenten, legt u alle essentiële gegevens vast.
ZO VEELZIJDIG IS AMYYON CRM ZORG:
- Vastleggen van alle communicatie rond de zorg.
- Centrale en actuele persoonsgegevens – geen losse lijstjes meer.
- Afspraken en acties vastleggen en bewaken.
- Documenten centraal beheren en toegankelijk maken.
- Groepsgewijze (e)mailings verzorgen.
- Wachtlijsten beheren – inzicht in de beschikbaarheid van mensen en middelen.
- Locatie- en bezettingsmanagement – de match tussen nieuwe bewoner en beschikbare locatie, en alle organisatie daaromheen.
- Cursussen en evenementen organiseren, voor medewerkers en cliënten.
- Lidmaatschappen en abonnementen beheren en factureren.
Amyyon CRM Zorg wordt o.a. gebruikt door:
Mevr. Christine Kouman van Beweging 3.0 in Amersfoort
“Amyyon denkt mee met ons als klant en staat altijd voor ons klaar, ze zijn groots in hun klantvriendelijkheid”



WIE? WANNEER? HOE
LAAT? EN WAAR?
AMYYON CRM OPLEIDINGEN
Een soepel verloop van elke opleiding en training
Wanneer de cursist de zaal binnenstapt is het meeste werk al gebeurd. Alle betrokkenen zijn op dezelfde plek, op dezelfde tijd en met hetzelfde doel bijeen. Maar wat er zo vanzelfsprekend uitziet, is zorgvuldig voorbereid. Amyyon CRM Opleidingen is daarbij een geweldige hulp.
Amyyon CRM Opleidingen ondersteunt alle fasen van het proces:
PLANNEN
- Inschakelen van de docent(en) – de beschikbaarheid is vastgelegd, de uitnodiging wordt verzonden.
- Faciliteiten worden gereserveerd: de zaal, de beamer, de catering.
INSCHRIJVEN EN UITNODIGEN
- Inschrijving van de cursist – u kunt dat zelf doen, maar ook de cursist zelf via uw website (open inschrijving).
- De cursisten krijgen een bevestiging en een uitnodiging, per brief of per e-mail. Eventueel cursus-materiaal wordt toegezonden.
DE CURSUSDAG
- Aanwezigheidsregistratie.
- Controle aanwezigheid en beschikbaarheid van mensen en middelen.
FOLLOW-UP
- Evaluaties.
- Accreditatie.
- Facturatie.
INTUSSEN zijn de uren van de medewerkers geregistreerd en is bijkomende correspondentie verstuurd, veelal automatisch gegenereerd.
AMYYON CRM OPLEIDINGEN biedt bij in-company trainingen ook ondersteuning bij de acquisitie.
Amyyon CRM Opleidingen wordt o.a. gebruikt door:
Mevr. Paola Pistone van CNV Onderwijs in Utrecht
“Bij onze eerste kennismaking viel het op dat Amyyon niet haar product kwam verkopen maar met ons in gesprek ging over onze wensen en visie.
Dit was voor ons een aangename verrassing.”



ZOVEEL VRAGEN, ZOVEEL
ANTWOORDEN
AMYYON CRM OVERHEID
Snelle behandeling voor burgers en bedrijven
Gemeenten hebben het druk, nu zoveel taken bij de lokale overheden zijn neergelegd. Onder meer de zorgtransitie maakt veel vragen bij de burgers los. Die hebben recht op een goede behandeling daarvan. Met Amyyon CRM Overheid is die behandeling van begin tot eind te managen.
ÉÉN LOKET voor alle vragen, de front-office van de gemeente. Dit beleid hebben veel gemeenten ingezet. Maar achter dat ene loket gaat een ingewikkelde organisatie schuil. Amyyon CRM Overheid ondersteunt deze processen tot in detail.
CASEMANAGAMENT houdt het hele traject van een (aan)vraag bij. Van het stellen van de vraag, via toewijzing aan de juiste medewerkers, tot afhandeling. Automatisch ontstaat een dossier met alle contact-momenten, deelvragen en betrokkenen. De beantwoording van de vragen draagt bij aan een kennis-database, die afwikkeling van nieuwe vragen bespoedigt.
VESTIGINGENREGISTER. De gemeente heeft te maken met een grote hoeveelheid bedrijven en organisaties. Vestigingenregister is een module waarmee de basisgegevens van deze relaties worden vastgelegd:
- Gegevens van de hoofdorganisatie.
- De aan de hoofdorganisatie gekoppelde vestigingen.
- Contactpersonen bij de actieve vestiging.
- Detailgegevens van de actieve vestiging.
- Enquêtegegevens van huidig en vorig jaar.
Amyyon CRM Overheid wordt o.a. gebruikt in de gemeenten door:
Dhr. John de Lange van Gemeente Groningen
“Onze accountmanagers kunnen op elke werkplek een up-to-date klantbeeld opvragen.”



MILJOENEN TRANSACTIES
PER DAG…
AMYYON CRM OPENBAAR VERVOER
Probleemloos reizen voor particulieren en bedrijven
Zorgeloos stappen reizigers in de trein, de bus, de tram of de metro. Ze checken in, en checken uit. Deze miljoenen verplaatsingen per dag verlopen relatief probleemloos. Zonder de OV-chipkaart is dat inmiddels ondenkbaar. Amyyon CRM Openbaar Vervoer zorgt voor een gestroomlijnde verwerking.
ELK OV-PRODUCT doorloopt allerlei fasen: eerst wordt het gekocht, daarna misschien gewijzigd, verlengd of beëindigd. De administratieve en financiële afhandeling van die processen gebeurt met Amyyon CRM Openbaar Vervoer.
Via de website kan de reiziger producten aanschaffen en wijzigingen aanbrengen. Bedrijven met een Grootgebruik Contract kunnen afwijkende prijsafspraken maken. De lagere tarieven bij dat contract worden automatisch toegepast. Bedrijven kunnen zelf via de website mutaties verwerken. Alle financiële gegevens worden daarbij aangeboden aan het financiële systeem.
KLACHTENAFHANDELING. Klachten rond de ov-chipkaart worden afgehandeld. De ov-medewerker kan de reisgegevens op de chipkaart inzien. Als blijkt dat de reiziger recht heeft op restitutie wordt deze op de chipkaart verwerkt.